SEMESTER!!! :D

Wiiiie, jag jobbade på imorse och slutade vid lite över 10 idag så då fick jag semester. Den har fan varit saknat..att ha semester!!! Det ska vara så sjukt skönt att ha de i två veckor:D Idag har jag packat, städat och tagit det lugnt:) så skönt! Får se vart denna kvällen tar oss;) Ha en bra sommarkväll:D Love, Helle!

Yeeees!

Yeeesssss, äntligen! Nu är mina naglar klara och nu väntas nygräddade pannkakor som min älskling har gjort. Här kommer en bild på mina nya, fina, efterlängtade naglar!:D Love, Helle!

Nu är det dags

Nu sitter jag hos min nagelbyggare Katty:) nu ska mina naglar bli fina och inte göra ont!:) Hörs senare! Love, Helle!

Sol & Värme

Solen har äntligen velat visa sig mer än bara någon timme denna veckan. Det är riktigt varmt nu, men tyvärr så jobbar man. Hade velat ligga på playan och solat och badat:) men det ska jag och några till göra snart fast på mallis. Det ska bli så himla skönt och roligt!!! Mina nerver börja komma nu inför resan..lite läskigt! Jag brukar nästa aldrig få pirr i magen av en resa:p jag är inne på dag 3 av 4 som jag ska jobba:) då slutar man imorgon att jobba hos pappa för att ha lite semester. Det är väldigt efterlängtat! Aja, får resa på mig och fortsätta jobba! Hörs senare. Love, Helle

Gårdagen!

Igår hände en hel del. På dagen åkte jag och min älskling med Bea och Ph till Burlöv Center för att shoppa lite inför resan. Det blev någon shoppingtimme där. Jag och Bea hade lite saker inför resan plus att Bea hittade en klänning. Killarna hittade en hel del, men det var skönt för dom eftersom dom inte handlar så ofta;) men åkte vi hem och käkade på Marne's och sen blev det raka vägen hem till Fredde för trevligheter. Jag var nykter igår för att jag är jätteförkyld och vill vara frisk till resan så jag var även lite chaufför under kvällen;) alltid lila trevligt att kunna ställa upp:D men det var en väldigt trevlig kväll och det tackar jag alla som varde för. Tack för igår! Love, Helle

Jadåååå =D

Jadå, då var resan bokad till Mallorca! Åker dit en vecka med baby, Bea, Ph, Fredde & Anton. Det ska bli en helt underbar vecka med sol,bad, god mat, härligt sällskap och festligheter :D
Love, Helle!

En bild på mig från stugan!

Jahapp...

Hej! Har varit riktigt usel på att uppdatera min blogg på väldigt länge:( förlåt! Nu funkar http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se appen igen och jag kan blogga via mobilen:D är hemma och är sjuk...fick gå hem från jobb idag! Det suger att vara sjuk!!! Helgen har varit mycket bra. I fredags blev det att Steffi gjorde mina naglar och senare på kvällen blev det rolig spel, dricka med baby, Bea, Ph & Steffi! :) I lördags blev det en lugn dag och på kvällen kom det hit några tjejer och drack lite och spelade roliga spel:D söndags blev det en städ och slappdag, det behövdes verkligen. Denna veckan har bara bestått av jobb och filmer:)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2775175/images/2012/pic_5007e8f7e087c37cae000342.jpg" class="image">

ny vecka, nya tag!

Ny vecka, nya friska tag. Idag blev det att åka till jobbet för att börja kl.7 och jobba till 16. Det var väldigt kämpigt att gå upp imorse. Är helt slut nu och det har ändå varit helg...men det har varit full rulle för mig denna helgen.
Jag har börjat måla orange på träplankorna, lite roligare än att olja. Nu ser man skillnaden iaf. aja, nog snackat om detta.
Min helg har varit helt underbar, men som sagt full rulle. Var i Tyskalnd och handlade en massa sprit med min baby och hans syster och hennes sambo. Vi var hemma vid 4 tiden sen var det bara att hoppa in i duschen och klä på sig. Vi hade ganska bråttom för att åka till Svedala för att gå på kalas/trädgårdsfest. Det var n riktigt rolig fest men en hår och väldigt sen kväll/natt. Igår var jag och Johanna på Drottningtorget och stod på loppis. Vi sålde en massa kläder och jag fick ändå ihop lite över 700 kronor. Det var över mina förväntningarna =)
jag var väldigt trött igår för att jag bara hade sovit tre timmar, så jag sov en hel del lite d¨å och då efter jag kommit hem från loppisen. Jag var tyvärr inte så social med min älskling =/
Bea, Ph & Anton kom på oväntat men trevligt besök igår vid 8 tiden. Vi satt och kollade på massa härliga resor. Så vi får se vart vi åker i sommar =) hihi!
Men jag kan säga att jag längtar vart jag än kommer, bara man får koppla av, sol, bada och bara umgås med härliga vänner, det kallar jag semester!

Bilder från helgen!
 tyskland - bordershop

Jag & Johanna med vårt älskade kinder choklad :D

lite dricka ;)

fler bilder från denna helgen kommer en annan dag i veckan!

heeeelg!!!

denna helgen har varit riktigt efterlängtad redan sen i tisdag. har varit en ganska bra vecka. Har tyvärr inte h'nt så mycket mer än att jag har jobbat från 7-4 varje dag.
Imorgon ska jag, älskling, Johanna (Älsklingens syster) & Martin ( hennes sambo) åka till tyskland för att handla en massa sprit ;) hihi! Sen på eftermiddagen/kvällen så blir det att gå på barnkalas i Svedala, ska blir mycket roligt!
På söndag blir det en tdig morgon, ska till Drottningtoget och sälja en massa på loppis. Jag ska dit med Johanna :D Vi får se om jag kommer hem med mindre saker och en slant i handen. Det sitter aldrig fel =)
Jag var hemma hos mamma och pappa fö att hämta lite saker och hittade en hel del som jag inte alls använt p hur länge som helst så det hamnar på loppis.
Jag skriver allt detta nu så ni vet för att min blogg.se app funkar fortfarande inte så har tagit bort den nu ch får ladda ner den om ett tag. det är även därför jag är seg på att uppdatera =/ sorry för det.
Love, Helle!

en del av mina saker från mamma och pappa. :D

good movie´s

Igår var det första dagen jag jobbade hos min pappa för att måla. jag tycker det är riktigt roligt att måla, men just förtillfället måste jag olja in alla plankor först. men sen ska alla målas orange, det ska bli riktigt roligt. aja, nog snackat om målning ;)
Igår kväll så tittade jag och min älskling på två stycken superbra filmer.

Vi hörs

Love, Helle!

Denna filmen är väldigt bra. Mycket känslor är med och mina tårar rann en hel del!

men jag gillade denna filmen väldigt mycket.

denna filmen trodde jag verkligen inte att jag skulle gilla men allt hänger ihop i slutet och den blir sjukt bra. även mina tårar rann lite här men jag är nog bara väldigt känsligt ;)

Odensjö

Hemma efter en helt underbar & galen helg med härliga vänner i Odensjö. En helg med massa prat, drick, mat och en massa skratt :D helt fantastiskt och detta måste göras om, jag gillade detta starkt!
Bilder har mer än 1000 ord så ni får tolka själva!

Steffi & Bea taggade ;)

chillar efter en god frukost

Ica i Lidhult, en bod ;)

Bea är på hugget med sin fina vagn.

Finfin båt & härliga vänner.

Bea myser på bryggan =)

Min fina vän & jag <3

härlig lördagsdrink :D

Min älskling i bilen påväg hem

fredde & älskling mackar bil med freddes piggelin slash ice ;)

Jag såg en riktigt påvägen upp men ick bara denna fina älg som bildbevis ;)

jag och mina myggbett lämnar Odensjö för denna gången! Ses en annan helg<3

Magaluf

Idag var det ett år sen jag, älskling, Danni & Peter åkte iväg till magaluf en vecka. Det var en väldigt bra resa och jag saknar faktiskt stället där nere, allt var så härligt. Värmen, solen, sällskapet, festandet, maten, hotellet, havet, shoppingen så klart. Ja allt var bara så bra! hade inte sagt nej till att åka dit igen.

jag hade velat åka iväg nu, hade varit så härligt att bara resa utomlands. ta mig var som helst bara det inte är i norden ;) hihi!