Fika i Malmö!

Igår var jag tvungen att stanna hemma från jobbet för jag hade feber dagen innan..mådde inte 100 igår heller. Så igår sov jag väldigt mycket och kollade filmer och drack te! Kändes som det hjälpt litegrann iaf. Idag jobbade jag 09.30-14.30, ingen dag att klaga på alls! Efter jobb så åkte jag till Malmö för att träffa min svägerska Patricia som var nere i Malmö för att föreläsa på en skola. Så då passade vi på att ses! Det blev en väldigt mysig stund, vi fikade lite sen blev det lite shopping och innan hon skulle åka till flygplatsen så åt vi en bit mat också! Himla mysigt att träffa henne, det blir ju tyvärr inte så ofta! När jag kom hem så var min baby och min hund hennes hos oss:D vi låg och mös i soffan och kollade X-factor! Mina föräldrar har varit och hämtat min vovve igen, så nu ligger jag i soffan igen och kollar tv!
Imorgon får vi se vad som händer, och hoppas min dumma förkylning släpper:) det kanske blir en runda till nyöppnade Emporia med Bea imorgon på dagen:)
Vi hörs.
Love, Helle!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0