HÖST & KALLT!

Hösten har verkligen kommit, den har nog kommit för att stanna! Jobbat 8-17 idag, efter jobbet så åkte jag hem och tog det lugnt. Blev en sväng till Hantverkshuset för att köpa present till min fina Hanna som fyllt 20 år och ska ha tjejmiddag på lördag! Det ska bli riktigt roligt att åka dit och träffa en massa gamla klasskompisaf och självklart fira Hanna:D efter vi käkat ikväll så begav jag mig till Beautifin hos Katty för att göra mina naglar. Äntligen fick jag påbyggda igen, det känns så himla skönt:) vi experimenterade lite, och jag blev supernöjd! Blev lite kaffe, mycket prat och självklart påbyggda naglar;)
En bra höst tisdag!
Vi hörs
Love, Helle!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0