Middag och presenter:D

Precis kommit hem från Bea och Ph! Jag var där med baby och åt middag, sen blev det te och kaka! Mums:D
Idag slutade jag halv två, det var riktigt skönt! Blev en tur hem till Bea och var sällskap när hon skulle tvätta;) sen åkte jag hem till min mamma och pappa som kom hem igår från deras fantastiska resa i New York! De visade en massa bilder som var helt underbara och berättade en hel del, jag är redan förälskad i den staden!! Jag vill verkligen dit!!:D ta mig dit!
Jag fick även lite saker av dom. Två par converse, ett par blåa och ett par militärgröna. En fin myströja med änglavingar på ryggen och en superfin t-shirt med änglavingar på ryggen från Victoria Secret! Den fick jag en fintopp från express:D superfin! Ni får bilder på allt en annan dag. Fick även kaneltuggummin, mumma!
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Joyful Noise's album på spotify;D i'm in loooove!
Vi hörs senare.
Love, Helle!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0