SUPERHÄRLIG HÖSTDAG!:D

Idag har jag jobbat 7.30-14.00:D efter jobbet blev det en liten cykeltur hem till min mamma och pappa för att åka iväg med mamma till Malmö:) det blev en runda till mobilia, Storgatan och sen Rusta:D blev en del handlat på Rusta som var nödvändigt!:) sen åkte jag hem till min älskling. Jag hade verkligen en lust för att baka och min älskling kom med ett förslag till bakningen: KANELBULLAR! Och så blev det, jag har bakat kanelbullar hela kvällen! Det blev över 60 stycken och har varit hemma hos mina älskade föräldrar och lämnat några stycken:) dom blev superglada:D hihi! Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Fredag imorgon och sen har jag en vecka semester:D det ska bli så härligt:)
Ha en bra kväll!
Love, Helle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0