Semester och vi är påväg till Halland:D

Igår var jag först hemma hos Linus(min älskling) pappa och åt lunch. Det blev pannbiff med lök, kokt potatis, brunsås, lingon och rostade rotfrukter. Sen blev det äpplepaj med vaniljsås:D riktigt gott och mysig middag med Linus familj. på knällen var jag på 20 års tjejmiddag i Trelleborg hos finaste Hanna!! :D
Var väldigt trevligt och mycket skratt, sen blev det ut gång i Trelleborg på Kräm;) hahaha säger jag bara:D
Idag vaknade jag först vid 8 sen sov jag till 10 så blev det packning för fullt hemma hos oss! Och nu efter alla våra mysiga ärenden så sitter jag, älskling, fina Emma & självklart chaffisen Fredde i bilen påväg till hans stuga i Halland:D det ska bli så sjukt roligt och mysigt! Jag har SEMESTER i en vecka, det är helt underbart!!!
Bilder från igår och resan kommer upp snart;) hihi!
Vi hörs senare
Love, Helle!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0