Fredag och lite shopping, det sitter aldrig fel!:D

Igår var jag, baby & Enma på bio! Den filmen var riktigt bra:) värt att se! Idag har jag sovit tills jag vaknade eftersom jag har semester;), sen blev det frukost med baby! Jag kan faktiskt säga att jag längtar efter att börja jobba på måndag:) hoppas jag känner så på måndag också;) hihi. Vid 12 tiden idag så åkte jag och hämtade Emma för vi skulle handla skor på skopunkten:) jag blev väldigt glad för jag hittade tre par:D och det gjorde Emma också! Hihi. Skor kan man aldrig får för många av;)! Sen blev det lite SKIP-BO timme här hemma. Jag tycker det är riktigt roligt att spela! Nu sitter jag och njuter i soffan med baby med ett glas vin:D
Ha en härlig fredag!
Love, Helle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0