Tidig morgon

Godmorgon!
Tidig morgon för mig idag, gick upp kvart i sex för att öppna på jobb..Nu sitter jag på jobb och dricker en kopp mintte och bara tar det lugnt. Jag kom upp för sängen imorse men det sjukt ont..jag vill inte ha såhär ont eller ont överhuvudtaget för då kan jag inte träna. Nu när man väl kommit igång så kommer där nått som ska hindra mig från att träna. Men så lätt ger jag mig inte, jag kan cykla och jag kan röra mina armar och så, så det blir ändå en väldigt lugn träning på gymmet ikväll med Beafis.
Idag har jag och min älskling 25 månader, tiden går fort. Men jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går!
I eftermiddag när jag har slutat ska jag åka hem och sätta på kaffe och vänta in fin besök av två eller tre tjejer som ska träffas och bara snacka :D det kan bli mycket trevligt;)
Vi får höras senare!
Puss & Kram
// H.

my eyes


Kommentarer
Mallan

Mysig blogg Helle <3

2012-01-31 @ 19:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0